niedziela, 24 czerwca 2012

zaczynamy...

Cześć,
Mam na imię Monika. Od paru już lat klecę sobie różne błyskotki; naszyjniki, bransoletki, kolczyki, klipsy. Do tej pory większość moich prac trafiała do szuflady lub jako prezent dla znajomych. Niedawno zrodził się pomysł podzielenia się zawartością mojej komody w Wami, moje drogie bloggerki. I ot cała historia...
Jest to moje pierwsze takie przedsięwzięcie, stąd wygląd tego bloga pewnie będzie się zmieniał dosyć często zanim osiągnie konkretny wygląd i charakter. Jeśli macie tylko jakieś sugestie, propozycje, rady, ślijcie do mnie proszę maila. Mam nadzieję, że wspólnie stworzymy coś fajnego i przyjemnego do poczytania i oglądania.

No to zaczynamy....

Na początek załączam Wam fotki naszyjnika wykonanego z 5 dużych ceramicznych kulek zawieszonych na rzemieniu. Tadaaamm...


fot. ja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz